Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Masskonsumtionens ihålighet 06 juni 2009

Filed under: Frigan Stockholm — molibko @ 19:32
Tags: ,

Masskonsumtionens ihålighet

 

2 Responses to “Masskonsumtionens ihålighet”

  1. elizabeth bowen Says:

    Så känns det att vara mass-konsument, ihåligt. Det enda som finns är vad som erbjuds en, jag som människa är sekundär.

    När jag går igenom gångarna på storköpet eller i matbutiken så existerar jag som ett koncept: en kund.

  2. Amanda Says:

    Hej.

    Försökt få tag på någon att vända mig till på er hemsida. Jag har en idé. Hm, jag vet inte om jag kan kalla det företagar idé men vill skapa en webbsida där alla friganer i hela Sverige kanske Europa kan mötas och där det bestämms olika friganträffar titt som tätt. Alltså en hemsida som visar ett stort kalendarie där du kan klicka dig vidare till land, stad och sedan när nästa dykning ska ske. Är detta en bra idé? Eller tror du det inte är bra att uppmärksamma det för mycket för då kommer affärerna hålla mer kolla?

    Det är svårt att komma som ny i en ny stad och snacka sig in i gänget, det är lättare att det står på en hemsida och så är det att dyka upp när det står vart man ska mötas osv..

    MVH/Amanda


Kommentera

