Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Vacker containervy 31 juli 2009

Filed under: Frigan Stockholm — Frigankollektivet @ 19:52
Tags: ,

Vacker containervy

Vacker containervy i den svenska sommaren. (Eller inte.) Du behöver en container för att kunna vara i naturen, vem vet annars vad alla dina grejer du släpar runt på kommer att ta vägen?

/yah

 

One Response to “Vacker containervy”

  1. jacky Says:

    Hej! Hittade just er blogg här och jag blir jätteinspirerad av att börja dumpstra här i stockholm! Förra året bodde jag ett tag i Barcelona, då dumstrade jag minst varje dag. Väl hemma i sthlm igen har jag känt att det varit ”omöjligt” att göra samma sak här, men ni bevisar ju motsatsen! Det är jättehärligt att se!Jag skulle vara jätteglad om ni ville ge mig lite tips och vägriktnigar så jag kan ta steget ut och själv börja dumpstra om nätterna…
    Jag bor i centrala sthlm och har inte sett några tillgängliga containrar i mina kvarter… Borde jag kanske ta tuben och röra mig mot söderort/västerort om kvällarna?…

    Tacksam för svar // Jacky
    jc_889@hotmail.com


Kommentera

