Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Fet timlön 16 maj 2011

Filed under: Frigan — Dumpstermorsan & Spanaren @ 10:06
Tags: , , , , ,

Spanaren & sambon kunde inte vara med denna gång, tycker ändå att jag lyckades ganska bra själv på knappt en timme. Avslutade dyket med att kolla alla papperspellar i den närliggande parken & lite runtomkring, fick ihop drygt 30 kr i pantflaskor som grädde på moset. Seså ut & titta i närmsta container, det finns säkerligen mer mat att rädda.

På återseende / Dumpstermorsan

Ps, om någon är mediakåt så vill Tv4 Nyhetsmorgon ha kontakt, inte så att hon skrev ut att det var Tv4, utan jag fick verkligen detektiva. ( Skulle ju kunnat vara en fattig student eller annan behövande oxå) Detta har jag läst i en väntande kommentar på ett annat inlägg än mitt. Som vanligt är jag inte det minsta intresserad. Ds

 

3 Responses to “Fet timlön”

  1. Vilket satans lyxdyk! :-D

    Jag kan gärna vara med i TV4 Nyhetsmorgon. Talar gärna om min nya hobby för att hoppas inspirera andra. Hur kommer jag i kontakt med dem på bästa vis?

  2. Ok, jag hittade numret nu bland kommentarer som inväntar granskning. C’est cool.

    • mikael Says:

      Skriv gärna när du i så fall ska vara med i TV4 Nyhetsmorgon, kan vara intressant att se.


Kommentera

