Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

En säck chips! 21 maj 2011

Filed under: Frigan Stockholm — dumpstergrrl @ 8:09
Tags:

//Dumpster Grrl

 

4 Responses to “En säck chips!”

  1. Hemliga Arne Says:

    Ett riktigt drömfynd! Det enda jag har hittat så mycket av är köttfärs, ca 30 kg…

    • mikael Says:

      30 kg köttfärs! Hoppas att det satt rea-lappar på dom annars vette fan om man skulle vågat röra det, det kan ju varit någon återkallning., fast deras kylar kan ju också ha pajat, har själv på min höjd hittat 7 kg prinskorv o några kg falukorv o köttfärs samtidigt.

  2. Dace Says:

    det räcker till mååååånga lördagar!!

  3. Sara Says:

    Grattis! Jag hittade en fet kartong ostbågar en gång, jag föråt mig nått förjävulskt.


Kommentera

