Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Film om dumpstring 17 juni 2011

Filed under: Frigan Stockholm — dumpsterdevil @ 0:55

Jag var ute och dumpstrade med några vänner i tisdags och spelade in lite av det vi gjorde. Fredags kväll och stora delar av lördagen ägnades således åt att klippa ihop filmen. Har som vanligt ansträngt mig för att välja musik och passa ihop den med filmsekvenserna. Gissningsvis ingen ovanlig uppgift för filmredigerare.


Inspelning av mig upplagd på Vimeo.

24 minuters råmaterial blev efter 12 timmars arbete en film på 6 minuter. Lägg där till några timmar av själva filmandet, så lär det vara svårt att få en skälig timlön. Tur att jag inte får betalt för mina ansträngningar!

 

4 Responses to “Film om dumpstring”

  1. eliz Says:

    Underbar musik! Kan du dela med dig av artisternas/låtarnas namn? :)

  2. Absolut. Kolla eftertexterna. ;-)

  3. Stefan Says:

    Detta ser ju ut att vara i Västberga / Årstaberg. Har du lust att berätta lite mer specifikt var?

  4. dumpstergrrl Says:

    Stefan: Det är Årsta partihallar.


Kommentera

