Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

En kasse kexchoklad 18 augusti 2011

Filed under: Frigan Stockholm — dumpstergrrl @ 16:41
Tags:

Ca 30 påsar kexchoklad-minisar, näst intill 5 kilo! Gick ut för två veckor sen, men smakar lika gott som i affären. ;)

//Dumpster Grrl

 

2 Responses to “En kasse kexchoklad”

  1. Liza Says:

    Choklad klarar sig många månader efter det rekommenderade bäst-före-datumet. Jag minns då jag gjorde prao i 9an hos en grossist av livsmedel, jag fick med mig massor av utgånget choklad m.m. under den praktiken :)

  2. dumpstergrrl Says:

    Det beror väl på vad det är för sorts choklad tror jag, en gång innan jul hittade jag en massa chokladaskar med praliner. De smakade bara konstigt. Samma sak med den belgiska chokladen och jag brukar annars gilla belgisk choklad men de hade samma konstiga smak som pralinerna.


Kommentera

