Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

En orgasm i munnen!.. fazer, marabou, cloetta… 25 augusti 2011

Filed under: Frigan Stockholm — dumpstergrrl @ 13:20
Tags: , , , , , , , , , , , ,

Kexchokladen var nästan slut, bara två påsar minisar kvar, sen när jag åker ut så hittar jag det här!..

Jag var tvungen att kalla på förstärkning av grannen, så jäkla tungt! Fyllde två cykelkorgar bak och en kartong på pakethållaren, en ryggsäck på ryggen & grannen hade också en rygga samt två tunga kassar på styret. Det låg även en massa chokladaskar i containern, men då vi inte är så förtjusta i praliner valde vi att bara ta med oss den största chokladasken som trofé. Blev också himla glad när jag fann min favoritmüsli crunchy! Chokladkakorna i ljusblå/vit förpackning är förresten ekologisk hampachoklad från Renée Voltaire! Längst till höger är en stapel chokladbollar, det fanns lite mazariner också men de struntade vi i, vi lever fortfarande i mazarin-överflöd sen det stora mazarin-dyket. Mmm, gott! Jag får rysningar bara jag tänker på allt det här, aaaahh!

Chokladen fick bada lite i diskhon och nu kan även vi bada… i choklad!

//Dumpster Grrl

 

3 Responses to “En orgasm i munnen!.. fazer, marabou, cloetta…”

  1. Nina Says:

    Hej!

    I förra veckan flyttade jag till Stockholm efter 2 år i Göteborg. Där hämtade jag mat regelbundet på söndagskvällar vilket höll nere mina kostnader och mitt samvete rejält och skulle gärna fortsätta med det här i huvudstaden.
    Jag tar jättegärna emot tips på bra ställen och skulle tycka det vore kalas om man kunde få ihop ett gäng som gör det tillsammans :)

    Varma hälsningar
    Nina

  2. Shelli Says:

    I förra veckan flyttade jag till Stockholm efter 2 år i Göteborg. Där hämtade jag mat regelbundet på söndagskvällar vilket höll nere mina kostnader och mitt samvete rejält och skulle gärna fortsätta med det här i huvudstaden.
    Jag tar jättegärna emot tips på bra ställen och skulle tycka det vore kalas om man kunde få ihop ett gäng som gör det tillsammans :)

    +1


Kommentera

