Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Reportage 16 maj 2012

Filed under: Frigan Örebro — cptCalavera @ 20:30

Appropå förra inlägget så kom jag på att jag aldrig postade det här när det begav sig. En vän som fotat och skrivit artikel om vår dumpstring i Örebro, som en projektdel i sin fotoutbilding. Fler bilder fanns i pappersvarianten, har för mig att man kunde hitta allt online men jag kanske missminner mig.

 

http://orebro.etc.se/reportage/dyker-i-sopor-jordens-skull

 

2 Responses to “Reportage”

  1. emma Says:

    Hej ! Jag och pojken är sugen på att följa med på ett dyk och se hur det går till, och börja dyka vi med ! Hoppas på svar !

  2. Björn Helgesson Says:

    Hej Friganer i Örebro. Jag söker kontakt med någon som skulle vilja och komma och inspirera oss i Olaus Petri församling.

    Björn Helgesson
    Svenska kyrkan i Örebro


Kommentera

