Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Sommarbänken 22 juli 2012

Filed under: Övrigt — Dumpstermorsan & Spanaren @ 16:15

Gott & blandat

Jag har verkligen superdupermycket saker som tar upp min tid, hinner helt enkelt inte dumpstra så ofta längre. Igår hjälpte jag en kompis som glömt plånboken hemma & passade på att handla lite när jag ändå åkte till stan. Tänkte att jag skulle handla till pizzabakning med glömde köpa deg/jäst. Å så dyker det upp fräsch jäst i containern inatt + 1 pkt färdig deg ! Hupp Kexen dumpstrade jag förra vändan, har många pkt kvar ännu o kantarellerna plockade jag i går efm. Hittad mat som hittad mat. Rekommenderar att ni kikar in på sidan http://www.skogsskafferiet.se/ för att få tips på gratismat. På återseende / Dumpstermorsan

 

Kommentera

