Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Jodå, jag dumpstrar fortfarande 02 december 2012

Filed under: Övrigt — Dumpstermorsan & Spanaren @ 9:21
Tags: , , ,

18 november

1 december

Maximum med lax

lite blandat

massa kött

Jodå, jag dumpstrar fortfarande, men hinner inte alltid fota/blogga om det. Förra helgen var ett riktigt lyckat dyk, med mycket kött & lax som skulle inbringat handlaren 4,5-5 ” om det sålts. Tycker fortfarande att det är lika roligt att åka runt på mornarna med mina matkassar till vännerna.

På återseende / Dumpstermorsan

ps. katten är inte dumpstrad ds.

 

3 Responses to “Jodå, jag dumpstrar fortfarande”

  1. Elina Says:

    Hej jag heter Elina och jag går på Reportagelinjen i Jakobsberg. Just nu gör vi tidning i skolan och jag undrar om jag skulle kunna intervjua någon om dumpstring, gärna i sthlm så att man kan ses? Annars på telefon. Tack på förhand!

  2. Elina Says:

    Glömde skriva mailen : elinamattsson@hotmail.com

  3. Sundazed Says:

    Härliga bilder! Jag är glad dock att katten inte är dumpstrad :) Dock verkar den anse att du gjort ett bra jobb.
    Fina bilder!


Kommentera

