Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Schysst butik (länk) 29 september 2013

Filed under: Övrigt — Dumpstermorsan & Spanaren @ 11:51
Tags:

Sitter o surfar lite på mitt fn bänga internetuppkoppling och blir glad när jag läser det här : http://www.dn.se/ekonomi/butik-ska-salja-endast-utgangen-mat/

Det här visste ju redan alla friganer : http://www.dn.se/nyheter/sverige/butiker-slanger-tusentals-ton-mat/

På återseende /Dumpstermorsan

 

One Response to “Schysst butik (länk)”

  1. emypemmy Says:

    Hej! Emy heter jag och studerar journalistik på en folkhögskola. Vi gör just nu radio och ska göra ett program i skolan om mat och matsvinn m.m vi är intresserade av Dumpstring och skulle vilja komma i kontakt med och göra ett reportage med någon som sysslar med dumpatring. Med reportage menar vi följa med och Dumpstra och snacka mer med ”dig” om detta =)
    Är detta något du eller någon i din närhet skulle kunna vara intresserad av?
    Isåfall maila mig med telefonnummer eller ring mig på 0761779021
    Mvh Emy Jensen


Kommentera

