Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

tack för allt du gett mig 15 juni 2009

Filed under: Frigan Stockholm — iloverecyclingdotnet @ 20:03
Tags: ,

jag har aldrig tyckt om media och varit skeptisk till att friganer går ut i radio, tv och tidningar. natten efter att jag läst en 2-sidesartikel om friganer i metro var det tomt hos hemköp, dagen efter lika så samt dagen efter det. så har det fortsatt sedan dess och jag och mina friganvänner som har det som vårt favoställe sörjer. om denna ovilja att slänga maten så vi lätt kommer åt den beror på artikeln eller inte kan bara chefen på butiken säga, jag tror att det har påverkat då vi är väldigt ordningssamma personer.

tack för dessa år av mat och spänning du gett oss hemköp! tråkit att du börjar använda mosmaskinen till allt och även i och med det struntar i komposteringen som du varit så bra på. sköt om dig och hoppas vi ses på nätterna snart igen.