Frigan – Våga lev på överflödet!

Friganer skrev och visade.

Första inlägg -lite blandat 29 oktober 2013

Filed under: Övrigt,Frigan Lund — dumpstergreven @ 18:17

Hej alla dykare där ute!

Jag har följt bloggen en längre tid men det har aldrig blivit av att lägga upp ett eget inlägg. Jag har dock samlat på mig en massa bilder från mina dyk och nu är det dags att dela med mig av några av dem…
Jag dumpstrar i Lund med omnejd, och oftast hittar man en massa goda grejer. Tyvärr skaffar allt fler butiker komprimatorer och hänglås… Det är en skam! :( Sluta med det, tack!

Image

Image

Image

Enjoy/Dumpstergreven

 

2 Responses to “Första inlägg -lite blandat”

  1. anonymouse Says:

    hey man, Nice catch you got there. I just moved to Lund. I’m looking for a dumpster diving hookup or some good tips!
    mail me at che.hijodeputa@gmail.com! Looking forward to hear from you. !

  2. Felicia Says:

    Såg en varsågod-ruta med dumpstrad mat vid stationen i Lund typ i oktober eller november – hur fint som helst! Lycklig blev jag och smakade banan och vindruvor. Wow. Blir lycklig igen nu när jag tänker på det. TACK om det var ni!


Kommentarer är stängda.